Kategóriák mutatása

Panaszkezelés

Reklamáció benyújtására a panaszkezelési eljárás vonatkozik, amit megtalál az ÁSZF-ben. 

Cég neve és címe:

HECHT Hungary Kft.

1214 Budapest,

II. Rákóczi Ferenc út 323/B

Megjelenítés térképen

Elérhetőség:

 

H-P: 8:00 - 17:00

 

hecht@hecht.hu

Hogyan kell eljárni panasz esetén?

  • A kiszállított áru sérült

    A vevő köteles az átvételkor ellenőrizni a kiszállított terméket. Ha a futár által szállított termék sérülés jeleit mutatják a csomagoláson, ne vegye át! Ezután tüntesse fel a kár tényét a járművezetőtől kapott jegyzőkönyvben. A csomagoláson belüli termékek megrongálódása esetén (azaz az átvétel során a csomag sértetlen), kérjük vegye fel a kapcsolatot a cégünkkel.

    Más terméket szállítottak/hiányosan érkezett csomag

    Amennyiben előfordul, hogy a kiszállított termékek egyes részei hiányoznak, vagy ha a megrendeltektől eltérő terméket kap, kérjük, forduljon cégünkhoz az oldalon található elérhetőségek valamelyikén. Bejelentés után felvesszük Önnek a kapcsolatot, amiben tájékoztatjuk a további teendőkről.

  • A termék ellenőrzése személyes átvétel során

    A vevő köteles az átvételkor ellenőrizni a kiszállított terméket. Ha a futár által szállított termék sérülés jeleit mutatják a csomagoláson, ne vegye át! Ezután tüntesse fel a kár tényét a járművezetőtől kapott jegyzőkönyvben.

  • A termék megfelelő használatából eredő hiba (jótállási időszak alatt)

    Abban az esetben, ha a megvásárolt terméken a megfelelő használat során panaszolható hiba jelentkezik, a vevőnek joga van panaszt benyújtani, írásban értesítve a vállalatot, e-mailben a szerviz@hecht.hu , vagy személyesen egy szervizközpontba, ahova a hibás terméket hozza magával.

    Az emailnek a következőket kell tartalmaznia:

    1. Vevő neve
    2. Vevő címe
    3. Kapcsolattartó telefonszáma
    4. Email cím
    5. Rendelés száma
    6. Számla sorszáma
    7. Hiba és annak keletkezésének részletes leírása
       

    Ha személyesen hozza be a terméket cégünkhöz, akkor a panasz űrlapot a helyszínen kitöltheti. Panasz benyújtásához a vásárlónak képesnek kell lennie vásárlást igazoló számla benyújtására.

    Ha elküldi felénk az értesítést, kollégáink a lehető leghamarabb felveszik Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatják a következő lépésekről (különösen arról, hogy szükséges-e a terméket hivatalos szerviznek elküldeni).

    Ha arra kérik Önt, hogy küldje el az árut egy szervizközpontba, és nem tudja személyesen eljuttatni az árukat az adott központba, kérjük, csomagolja be az terméket az az eredeti csomagolásba vagy egy másik, a szállítási követelményeknek megfelelő csomagolásba - ha a termék nincs megfelelően csomagolva, a szállítás során fennáll a sérülés veszélye, és a későbbi panaszt nem tudjuk elfogadni! A szervizközpontba küldött áruknak hiánytalan állapotúaknak kell lennie , beleértve a kézikönyveket, kábeleket és egyéb kiegészítőket.

    Panaszát ezután a lehető leghamarabb, de legkésőbb a panasz dátumától számított 30 napon belül elintézzük.

  • Javíthatatlan hiba

    Ha az áru hibáját a szervizünk helyrehozhatatlannak tartja, akkor választhat termék árának a visszatérítése vagy új termék cseréje között.