Kategóriák mutatása

Hogyan vásároljak

Miért vásároljon tőlünk?

Közvetlenül a gyártótól vásárol, közvetítők nélkül értékesítünk


Hatalmas saját termékportfólióval rendelkezünk


A legtöbb áru azonnal, raktárról.


Azonnal reagálunk a megrendelésekre.


Garanciális és garancia utáni szolgáltatásokat nyújtunk.


Teljes alkatrész és tartozék ellátottság.


Garantáljuk a tökéletem ár/értény arányt.

 

  • Hogyan vásárolhatok?

    Megrendelésekor időzítheti a szállítást, de csak 7 naptári nappal előre. Megadhatja a megjegyzés rovatba a kívánt naptári napot, amikor meg szeretné kapni a rendelt terméke(ke)t. Online üzletünkben regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat. Amennyiben regisztrált webshopunkba, úgy a megrendelését nyomon tudja követni illetve személyes adatait is tudja szerkeszteni.

    Hogyan választhatok terméket?
    Az árukat a katalógus böngészésével választhatja ki (válassza ki a kívánt kategóriát a bal oldali oszlopban).

    Hogyan tudom a kiválasztott terméket kosárba helyezni?
    Egyszerűen csak helyezze a kosarába a "kosárba helyezés" gombbal.

    A vásárlás menete
    A jobb felső sarokban található kosár gombbal nyomon követheti rendelése állapotát. A szállítási díjat a rendszer a megrendelés véglegesítésénél számolja ki.

    Hogyan módosíthatom a megrendelésem?
    Könnyedén és gyorsan szerkesztheti megrendelését a bevásárlókosárban. Megváltoztathatja az egyes termékek mennyiségét, vagy kereszttel teljesen eltávolíthatja azt.

    A megrendelés véglegesítése
    Ha úgy döntött, hogy befejezi a vásárlást, folytassa a szállítási és fizetési mód kiválasztásával, majd kattintson a RENDELÉS. Fontos kitölteni a kötelező mezőket. Ha meg akarja vásárolni az árut a cég nevére, kattintson a "Vásárolok a cégnek" gombra, és adjon meg további szükséges adatokat. A számlázási adatok és az összes többi kötelező tétel kitöltése után rákattinthat a RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE gombra.

  • Mikor és hogyan kapom meg az általam kiválasztott termékeket?

    A kézbesítés módját a megrendelés során választhatja ki. Az árut a megrendelésben megadott címre szállítathatja, vagy személyesen átveheti márkaboltunkban. Ha a címre történő kézbesítést választja, és ez eltér az állandó lakóhelytől vagy a számlázási címetől, akkor a megrendelés során válassza a "Kézbesítés nem számlázási címre" opciót, és töltse ki azt a címet, ahová valóban szeretné az árut szállítani.
    Személyes átvétel az Ön által a megrendelés során megjelölt márkaboltunkban történik.
    Személyes átvételre szánt termékeket a webáruházunkban rendelheti meg, majd egyszerűen kiválaszthatja a személyes átvétel lehetőségét.
    5 naptári napja van a megrendelt termék(ek) átvételére. A HECHT márkaboltban készpénzzel vagy kártyával is van lehetősége fizetni.

  • Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?

    Jelenleg három fizetési módot kínálunk, nevezetesen:

    1. Utánvéttel

    Az utánvét az eddigi legtöbb fizetési mód. A vevő az áru átadásakor fizeti az áru árát + szállítását. A feladás sebessége szempontjából azért is előnyös, mert a feladás időszaka a megrendelés pillanatában kezdődik.

    2. Online bankkártyás fizetéssel vagy pedig átutalással

    A megrendelés teljesítése során az ügyfél kiválasztja az online fizetést, és annak visszaigazolása átirányításra kerül a fizetési átjáróhoz, ahol kitölti a szükséges információkat a megrendelés visszaigazolásával és a fizetési adatokkal. Ha minden jól megy, és a fizetést igazolják, akkor a szállítási időszak fut, és az árut azonnal elküldik.

    3. Készpénzben

    Ez a fizetési mód csak akkor választható, ha az ügyfél a kézbesítés módjának személyes átvételét választja az egyik adagolóhelyen. Az árukat a kiválasztott üzletbe szállítják, majd az ügyfelet telefonon vagy e-mailben hívják meg, hogy vegye fel őket, és fizesse meg, mint a boltban rendes vásárlás esetén.

  • Miért nem lehet néhány terméket megrendelni (kizárólag személyes átvétellel)?

    Egyes termékeket, például robogókat, ATV-kat, traktorokat, szaunákat stb., Amelyekhez például szakmai összeszerelésre, beállításra és képzésre van szükség, nem lehet rendszeres futárszolgálattal elküldeni. Ennek oka lehet az is, hogy a rendszeres futárszolgálattal történő szállítási lehetőségeket meghaladja a méret. Ebben az esetben lehetőség van áruk gyűjtésére lefoglalni valamelyik üzletünkben. Miután az áruk elkészültek, az ügyfelet telefonon vagy e-mailben hívják meg, hogy vegye át a kiválasztott üzletben. A begyűjtés során rövid technikai képzést tartanak értékesítési szakembereink, és az árukat megmutatják a vevőnek. Ezután az ügyfél maga is átveheti az árut, vagy gondoskodhat arról, hogy az árut közvetlenül a boltba szállítsák HECHT szállításunkkal.

  • Mi történik a megrendelés után?

    A megrendelés kézhezvétele után e-mailben megerősítjük a megrendelést legkésőbb a második munkanapig. Ha az áruk raktáron vannak, általában 1-2 munkanapon belül házhoz tudjuk szállítani. Ha a megrendelést személyesen végzik az egyik márkaboltban, a szállítási idő legfeljebb három munkanappal hosszabb lehet.

  • Mennyi idő jótállás van a termékekre?

    Az árukat egy külső futárcég szállítja ki az adóügyi bizonylattal együtt, vagy átveheti márkaboltunkban. Az árukra a szokásos jótállási idő vonatkozik, a legtöbb HECHT termék esetében a garancia egy, két vagy három évvel meghosszabbításának lehetőségét kínáljuk. Ennek köszönhetően akár 5 év teljes garancia is lehet az árura. További részletekért lásd az oldaltKiterjesztett garancia

  • Visszaküldhetem az általam vásárolt terméket indoklás nélkül?

    Ha magánszemélyként rendel az árukat az interneten (nem azonosítószámon), akkor lehetősége van a visszaküldeni az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ha úgy dönt, lépjen kapcsolatba velünk, és írásban közölje, hogy a szerződéstől való elállást kéri, megadva a megrendelés számát, a vásárlás dátumát és a számlaszámát vagy a visszaküldési címét. Az árut nem szabad hibásan visszaküldeni, és ha lehetséges, eredeti csomagolásban. Ha az áruk piszkosak vagy a használat jeleit mutatják, akkor felszámolhatják az összeget az áruk eredeti állapotának helyreállításáért. További részletekért lásd az oldalt 14 napon belüli visszatérítés

  • Köszönjük a bizalmát

    Ha elolvasta idáig, úgy gondoljuk, hogy meggyőztük Önt arról, hogy a nálunk történő vásárlás olcsó, biztonságos és gyors.
    Ha bármilyen kérdése, észrevétele vagy javaslata van, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben a következő címen:hecht@hecht.hu, Minden javaslata inspirációt jelent számunkra a szolgáltatásaink továbbfejlesztéséhez.